
Nohab
A Bobo után felmerült egy újabb, saját építésű mozdony készítése. A választásra végül a svéd dízelmozdonyra esett, ugyanis a legnagyobb népszerűségnek örvend hazánkban. A kiválasztást követően hosszadalmas tervezés következett a meghajtást illetően. Az akkumulátoros és a dízel-villamos rendszerek közül utóbbi került megvalósításra. A közönség előtt 2015-ös kerti vasút találkozón mutatkozott be, ahol nagy örömmel fogadták a vendégek.
A mozdony karosszériája műgyantából készült, a berendezések egy 20 mm-es vaslemezen kerültek elhelyezésre. Az egy hengeres, 217 cm3-as dízelmotor gondoskodik a generátor meghajtásáról. A generátor által megtermelt áramot, az eredetivel megegyező módon, tengelyenkénti egy darab 450W-os motor meghajtására fordítjuk. A motorok fogaskerék áttétellel hajtják meg a tengelyt. Fékezése sűrített levegővel történik.